Pages

my gila2 partner

jawab lah siape yang tahu....



Toluna.com - Get free polls, widgets, opinions and earn points!

Wednesday 4 May 2011

Tested! Nufnangs ads . .. .clicking advertisement, learn how.




--click,,, what the problem??



Jana pendapatan melalui program pegiklanan Nuffnang dikatakan sukar bagi kebanyakkan orang yang tidak tahu akan teknik yang betul-betul berkesan untuk menjadikan ianya mudah. Sebenarnya masih ramai blogger yang meletakkan program pegiklanan Nuffnang tetapi masih sukar untuk menjana pendapatan melauinya. Berikut dikongsikan beberapa teknik untuk meningkatkan hasil yang diperoleh terutamanya melalui Cost per Click.

1. Letakkan iklan tersebut di ruangan yang mudah dilihat. Sebaiknya letakkannya pada bahagian kandungan blog anda. Pelawat yang sedang membaca kandungan blog anda mudah melihat iklan tersebut dan mungkin secara sengaja atau tidak sengaja akan mengklik iklan yang terpapar pada ruangan kandungan blog anda.

2. Jadikan iklan tersebut sebahagian daripada blog anda. Guna kreativiti anda untuk menjadikan ia seolah-olah sebahagian daripada kandungan blog anda. Sekiranya ia tampak jengkel dari kandungan blog anda, pengunjung sukar untuk mengklik iklan tersebut kerana menganggap iklan itu mengganggu apa yang mereka sedang lihat di blog anda.

3. Teknik ketiga ini adalah sangat perlu dipraktikkan. Perkenalkan penaja blog anda kepada pelawat. Maklumkan kepada pembaca anda untuk mengklik iklan sekiranya mereka ingin ketahui lebih lanjut tentang iklan tersebut. Ianya tidak salah kerana anda bukannya menggalakkan penipuan klik. Teknik ketiga ini telah dipraktikkan di Blog BiruApi. Ianya terbukti sangat berkesan dimana menggandakan 100 peratus duit yang diperoleh melalui Nuffnang selama 5 bulan hanya dalam 1 minggu sahaja. Sangat mengagumkan.

-so try to clicking others advertisment,,, actually dorang boleh tahu mane datangnye iklan yang di klik tu,,, so tinggalkan jejak, cakap yang korang dah kilik iklan tu,, ngahahahaa,,,,
Sumber(sorry ambik,,, ngahahaa,,,, promotion!!)--korang pun kalau nk ambek jgn lupe taruk link aku ye,,,, ngeheehee,, Pilih salah satu
pilih antara 2
archieve
gogle crome, gooogle crhome, google chrom, google crom,google kroom, gogles, googling,gogle, gogle krom.

No comments:

Post a Comment