Pages

my gila2 partner

jawab lah siape yang tahu....



Toluna.com - Get free polls, widgets, opinions and earn points!

Tuesday 3 May 2011

MAK.. nak katil cam die!

nak nak nak!! -nanti mak cari kat IKEA ye nak,,,
ngehehehe,,, i bet there're no such katil as these katil,,,, awesome right??? bile aku dah keje nanti,, aku nak beli katil2 gini,, katil je yang banyak padahal aku sowang je,,, ngahahahhahaha!!


Sangat comel tuk anak aku,, anak berudu. . . .










Sape rase die amphibian boleh la.....
Wow,,, lampu tu je yang hebat,,,, ngehehehehe!

Aku nak beli 1 set yang ini!!!!.... cam froggy dalam gempakstarz je???

2 dalam 1...  pasang 3 jam lah kot,, ngeh3!!

Harap2 natang ni betul2 spacecraft.. biar pompuan tu melambung,, haha!

Jauhkan dari kanak2 5 tahun kebawah....

Elok lah untuk anak2 yang superactive, biar die maen gelongsor sampai ke pagi....

Setapak je lagi tuk menjadi tilam 'air'... yang suke mengigau jangan beli katil ni,, ngehehehehe!
Sape rase die ular dapatkan katil ni cepat!!,, SSSStt,,SSSttt!

OMG, katil magnet?? habis la sakit badan2 ni! but futuristik kan,, kan?

Wahhh,, mesti tenang je,, sehingga tali besi tu melanting kene muke,, ngehehehehhehe!

nak yang ni! nak yang ni,,, GARUDA ontheway!!

ya ya,, seswai tuk bagi gagak berak kat muke!!

Boleh lah buat ni,, banyak je kot tepi2 jalan,,, hahaha,,

Elok la sape yang suke buang bayi tu,,, kejam!
 haa,, tu jelah gambar yang aku nak kongsikan,,,,, kalau nak yang creative2,, cari la kat IKEA,, dorang memang top bab2 design ni, boleh lawat IKEA MALAYSIA kalau berminat,,, sekian,,


Esoknye kapla korang dah takde rambut,, dun ask why. . .

No comments:

Post a Comment